|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні досягнення природничих наук (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14175
|
Назва: | Розвиток творчого потенціалу особистості через залучення до проєктної діяльності в умовах Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді |
Автори: | Лещенко, І.В. |
Ключові слова: | творчій потенціал творчість особистість проєкт проєктна діяльність учнівська молодь Полтавський обласний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Освітній простір вимагає постійного вдосконалення системи освіти, пошуку ефективних шляхів підвищення якості освітніх послуг, апробації та впровадження інноваційних педагогічних систем.
Проблема творчості в наші дні стала найбільш актуальною, тому що саме творчі люди здатні створювати нове, неповторне у всіх сферах людської діяльності.
Кожна цивілізована країна дбає про творчий потенціал суспільства. Посилюється увага до розвитку творчих здібностей особистості, надання їй можливості виявити їх.
Творчість – діяльність людини, спрямована на створення якісно нових, невідомих раніше духовних або матеріальних цінностей (нові твори мистецтва, наукові відкриття, інженерно-технологічні, управлінські чи інші інновації тощо). Необхідними компонентами творчості є фантазія, уява, психічний зміст якої міститься у створенні образу кінцевого продукту (результату творчості) [4].
За визначенням В. Андрєєва, творчість – це один з видів людської діяльності, що спрямована на вирішення проблеми, протиріччя (розв’язання творчого завдання), для здійснення якої є необхідними об’єктивні (соціальні, матеріальні) та суб’єктивні (особистісні) умови (знання, уміння, творчі здібності). Результат такої діяльності має ряд певних характеристик: новизна і оригінальність, особиста та соціальна значимість, а також прогресивність [1]. |
Опис: | Лещенко І. В. Розвиток творчого потенціалу особистості через залучення до проєктної діяльності в умовах Полтавського обласного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді / І. В. Лещенко // Сучасні досягнення природничих наук : матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (для молодих науковців, студентів, магістрантів, аспірантів), (м. Полтава, 29-30 квіт. 2020 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. – С. 140-142. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14175 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні досягнення природничих наук (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|