|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні досягнення природничих наук (2020) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14174
|
Назва: | Інформаційно-комунікаційні технології навчання хімії у загальноосвітній школі |
Автори: | Куленко, Р.А. |
Ключові слова: | іІнформаційно-комунікаційні технології хімія навчання хімії школа |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | XXI століття по праву вважають століттям нових технологій, з яких інформаційно-комунікаційні технології відіграють досить важливу роль. Інформаційні технології включають у себе: комп’ютерні навчальні системи, прилади для перетворення інформації різних типів, засоби на базі систем мультимедіа, машинної графіки, різноманітні програмні комплекси, Internet. Проникнення нових інформаційних технологій в навчально-виховний процес якісно змінює обличчя навчального, предметного середовища школи і потребує його подальшої модернізації. Ця модернізація пов’язана з завданнями сучасної реформи освіти, яка націлена перш за все на створення особистісної орієнтації освітньої системи. Така система вбачає створення сприятливих умов не тільки для колективних занять, але головне – для самостійної роботи кожного учня, для засвоєння навчального матеріалу у зручному для кожного школяра темпі, а також для виявлення здібностей і інтересу до навчання.
Проте аналіз практики показує недосконалість середовища навчання в плані методично обумовленого використання нових технічних засобів, неготовність педагогів сприймати технічні нововведення. Уміння працювати з різноманітними потоками інформації, використовуючи засоби інформаційних нових технологій, являє собою проблему для існуючих педагогічних кадрів. Ця проблема породжується багатьма факторами: незнанням дидактичних якостей нової техніки, можливостей інформаційної технології і невмінням розумно використовувати її в навчально-виховному процесі, відсутністю взаємозв’язку між традиційними і новими засобами навчання. Труднощі освоєння інформаційних технологій полягають в тому, що останні не вписуються в традиційні, організаційні форми навчання і потребують нових, методичних рішень. |
Опис: | Куленко Р. А. Інформаційно-комунікаційні технології навчання хімії у загальноосвітній школі / Р. А. Куленко // Сучасні досягнення природничих наук : матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (для молодих науковців, студентів, магістрантів, аспірантів), (м. Полтава, 29-30 квіт. 2020 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. – С. 135-139. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14174 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасні досягнення природничих наук (2020)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|