DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра ботаніки, екології та методики навчання біології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні досягнення природничих наук (2020) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14173

Назва: Віртуальний експеримент як сучасний засіб оптимізації навчального процесу з хімії
Автори: Куленко, О.А.
Ключові слова: віртуальний експеримент
оптимізація навчального процесу
хімія
навчання хімії
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Одним із перспективних напрямів подальшого розвитку і вдосконалення навчально-виховного процесу з хімії в загальноосвітніх закладах освіти є застосування комп’ютера та комп’ютерних технологій навчання. Комп’ютер сьогодні – це потужний інструмент одержання та обробки інформації. Мультимедійні комп’ютерні технології дозволяють замінити майже всі традиційні технічні засоби навчання. У більшості випадків ця заміна є ефективною, надає можливість учителю оперативно комбінувати різноманітні засоби навчання, що приводить до більш глибокого та усвідомленого засвоєння навчального матеріалу, і дозволяє заощадити час уроку для більш ґрунтовного вивчення основного матеріалу. У шкільному курсі хімії комп’ютерні технології навчання можна успішно використовувати під час проведення лабораторних, практичних занять, факультативів та гуртків. Застосування комп’ютерного навчання дозволяє більш раціонально поєднувати колективні форми роботи з індивідуальними та груповими. У процесі такої роботи активізується діяльність кожного учня, створюються передумови переходу від пасивного сприйняття до активного мислення. Застосування комп’ютерних технологій є ефективним засобом інтенсифікації процесу навчання хімії у профільній школі. Віртуальний хімічний експеримент дозволяє поєднувати традиційну самостійну роботу школярів та індивідуальні заняття з учителем. Лазерні диски дозволяють зберігати необхідний матеріал та забезпечувати простий, швидкий та надійний доступ до нього. Можна виконувати будь-які хімічні експерименти на комп’ютері навіть у домашніх умовах. У вивченні шкільного курсу хімії виділяють декілька основних напрямів, де активно використовуються навчальні комп’ютерні моделі [2]: наочне представлення об’єктів і явищ мікросвіту; вивчення виробництв хімічних продуктів; моделювання хімічного експерименту та хімічних реакцій.
Опис: Куленко О. А. Віртуальний експеримент як сучасний засіб оптимізації навчального процесу з хімії / О. А. Куленко // Сучасні досягнення природничих наук : матеріали Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (для молодих науковців, студентів, магістрантів, аспірантів), (м. Полтава, 29-30 квіт. 2020 р.) / за заг. ред. проф. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. – С. 129-134.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14173
Розташовується у зібраннях:Сучасні досягнення природничих наук (2020)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KulenkoO.pdf209,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок