DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2019(5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14057
|
Назва: | Використання воркшопів у естетотерапевтичній підготовці майбутніх учителів школи І ступеня |
Автори: | Кулімова, Ю.Г. |
Ключові слова: | професійна підготовка сторітеллінг педагогічний тренінг воркшоп драматизація естетотерапія початкова школа |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Реформування вітчизняної освіти характеризується трансформацією професійної
підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Так, у статті актуалізується запровадження інтерактивних педагогічних технологій естетотерапії в ЗВО, які здатні згармонізувати освітній простір вишу, стимулювати мотивацію майбутніх педагогів до навчання, підтримати творчу індивідуальність кожного студента та ін. Авторка зазначає, що усталена освітня традиція фахової педагогічної освіти є достатньо стандартизованою, та такою, що призводить до зниження ефективності цього процесу та зводить нанівець міжособистісну взаємодію викладача і учнів під час навчання.
Визначено, що актуальною та ефективною формою інтерактивно-динамічного на-
вчання з огляду на підвищення естетотерапевтичної освіти майбутніх вчителів початкової школи є метод воркшопу, який дозволяє у комфортній і невимушеній обстановці засвоїти знання й сформувати вміння обраного фаху. Висвітлено поетапну методику здійснення естетотерапевтичної підготовки студентів у процесі проведення воркшопу (формулювання мети та кінцевого результату заняття; визначення конкретних естетотерапевтичних технік та вправ для різних етапів воркшопу; планування часових меж, теми, ключових питань та необхідних ресурсів; формулювання власного «педагогічного меседжу»); розкрито особливості використання «карти розуму» (mind-map) для ефективного планування естетотерапевтичної підготовки майбутніх вчителів школи І ступеня у процесі проведення воркшопу. Схарактеризовано особливості застосування окремих естетотерапевтичних вправ (фототерапевтична техніка «Розмова», вправа «Оратор», пісочна методика «Створення власного світу») у процесі організації воркшопів. |
Опис: | Кулімова Ю. Використання воркшопів у естетотерапевтичній підготовці майбутніх учителів школи І ступеня / Ю. Кулімова // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 5. – С. 68-73. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14057 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|