DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Ukrainian professional education >
2019(5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14050

Назва: Розвиток аксіосфери магістрантів гуманітарних спеціальностей у процесі професійної підготовки
Автори: Винничук, Р.В.
Ключові слова: цінності
сучасна освіта
гуманітарні спеціальності
майбутні магістри
аксіологічний тезаурус
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У статті на засадах аксіологічного, компетентнісного, контекстного і діагностичного наукових підходів розглядається проблема становлення і розвитку сучасних освітніх цінностей у свідомості й діяльності майбутніх фахівців, зокрема – в магістратурах із гуманітарних спеціальностей. У ході теоретичного пошуку нами з’ясовано, що реалізація аксіологічного під ходу в умовах динамічних соціальних змін допомагає сформувати у магістрантів гуманітарної галузі знань персональні системи цінностей, які найбільшою мірою відповідатимуть їхнім індивідуальним потребам, життєвим цілям, інтересам, стимулюючи набуття ними досвіду соціально корисної діяльності й поведінки, саморозвитку й самоактуалізації соціально значущих потреб, їх узгодження з цінностями всього суспільства. Наведено результати діагностувального зрізу у формі анкетування студентів і викладачів, проведеного для з’ясування стану сформованості аксіологічного тезаурусу у магістрантів-гуманітаріїв. З метою з’ясування параметрів готовності майбутніх магістрів гуманітарної галузі до розвитку системи гуманістичних цінностей нами використано факторно-критеріальне оцінювання, де параметром розглядали цілісність загальнолюдських і професійних цінностей фахівців. Цей параметр було конкретизовано як сукупність складних властивостей (факторів) і простих властивостей (критеріїв). За допомогою методу експертних оцінок шляхом опитування викладачів провідних навчальних дисциплін було визначено вагомість властивостей, факторів і критеріїв. Провідним засобом факторно-критеріальної оцінки стали еталонні характеристики рівнів сформованості готовності – високого, достатнього, середнього, низького, розроблені з використанням методів описової статистики. Виокремлено рівневі групи майбутніх магістрів та запропоновано висновок із рекомендацією про необхідність добору методів, засобів і форм впливу на освітні цінності майбутніх фахівців гуманітарної сфери – культурологів, філософів, істориків, філологів, релігієзнавців.
Опис: Винничук Р. В. Розвиток аксіосфери магістрантів гуманітарних спеціальностей у процесі професійної підготовки / Р. В. Винничук // Ukrainian professional education = Українська професійна освіта: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 5. – С. 13-19.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14050
Розташовується у зібраннях:2019(5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
VINNYCHUK.pdf143,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок