DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14036
|
Название: | Значення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у професійній підготовці вчителя |
Авторы: | Рябчун, Я. |
Ключевые слова: | Сухомлинський Василь Олександрович педагог виховання педагогічна концепція В. Сухомлинського педагогічна спадщина Сухомлинського В.О. освіта освіта України |
Issue Date: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | У Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 2021 роки відображені
перспективи реформування сучасної освіти, визначена роль педагога в її модернізації. Провідним
завданням є реалізація особистісного розвитку людини відповідно до її індивідуальних задатків,
здібностей, потреб з метою самовдосконалення та самореалізації. Актуальним є звернення до доробку
вітчизняних вчених, вивчення їх теоретичних розробок і практичного досвіду, зокрема видатного
педагога Василя Олександровича Сухомлинського (1918–1970), має допомогти у формуванні
індивідуальності вчителя інноватора, вдосконаленню й підвищенню якості освіти.
Погляди на виховання та навчання дітей, розкриття закономірностей, характерних для
педагогіки В.О. Сухомлинського висвітлювали в своїх працях Г. Аржана, А. Борисовський,
Г. Волков, К. Григор’єв, С. Соловейчик. Дослідники Л. Дворникова, М. Любицина, Г. Цурикова,
І. Кузьмичов знайомили із проблемами розумового, фізичного, трудового, естетичного і морального
виховання в педагогічній спадщині педагога. |
Описание: | Рябчун Я. Значення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського
у професійній підготовці вчителя / Я. Рябчун // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 193-195. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14036 |
Appears in Collections: | 19
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|