DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14036
|
Назва: | Значення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у професійній підготовці вчителя |
Автори: | Рябчун, Я. |
Ключові слова: | Сухомлинський Василь Олександрович педагог виховання педагогічна концепція В. Сухомлинського педагогічна спадщина Сухомлинського В.О. освіта освіта України |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012 2021 роки відображені
перспективи реформування сучасної освіти, визначена роль педагога в її модернізації. Провідним
завданням є реалізація особистісного розвитку людини відповідно до її індивідуальних задатків,
здібностей, потреб з метою самовдосконалення та самореалізації. Актуальним є звернення до доробку
вітчизняних вчених, вивчення їх теоретичних розробок і практичного досвіду, зокрема видатного
педагога Василя Олександровича Сухомлинського (1918–1970), має допомогти у формуванні
індивідуальності вчителя інноватора, вдосконаленню й підвищенню якості освіти.
Погляди на виховання та навчання дітей, розкриття закономірностей, характерних для
педагогіки В.О. Сухомлинського висвітлювали в своїх працях Г. Аржана, А. Борисовський,
Г. Волков, К. Григор’єв, С. Соловейчик. Дослідники Л. Дворникова, М. Любицина, Г. Цурикова,
І. Кузьмичов знайомили із проблемами розумового, фізичного, трудового, естетичного і морального
виховання в педагогічній спадщині педагога. |
Опис: | Рябчун Я. Значення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського
у професійній підготовці вчителя / Я. Рябчун // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 193-195. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14036 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|