DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14035

Назва: Спадщина В. О. Сухомлинського – джерело сучасної педагогічної науки
Автори: Одинець, О.
Ключові слова: Сухомлинський Василь Олександрович
освіта
вчитель
педагог
видатний педагог
Нова українська школа
виховання
гуманістичне виховання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): «Нова Українська школа – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами», – саме так визначено стратегію системи освіти XXI століття. Її метою є виховання особистості: всебічно розвиненої, з критичним мисленням; патріота – людину з активною позицією, здатною приймати відповідальні рішення; інноватора здатного змінювати навколишній світ та вчитися впродовж життя. Тому основою навчального процесу має бути гуманізація та демократизація освіти. Педагогічна система Василя Олександровича Сухомлинського – видатного українського педагога, засновника новаторської педагогіки, базується на гуманістичних ідеях, визначає центром усього навчально виховного процесу дитину, особистість, її духовний світ та моральні цінності, виховання якої спрямоване на всебічний та гармонійний розвиток, формування загальнолюдських цінностей – добра, обов'язку, гідності.
Опис: Одинець О. Спадщина В. О. Сухомлинського – джерело сучасної педагогічної науки / О. Одинець // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 192-193.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14035
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
85.pdf114,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок