DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14005

Назва: Формування ціннісного ставлення майбутніх фахівців до професійної діяльності на основі ідей Василя Сухомлинського
Автори: Грищенко, Л.
Ключові слова: майбутній фахівець
Сухомлинський Василь Олександрович
виховання
Гадяцьке вище професійне аграрне училище
викладач вищої школи
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Система виховання і навчання В.О. Сухомлинського вже понад півстоліття привертає увагу педагогів усього світу, а його спадщина в умовах українських реалій особливо актуальна, адже йдеться не просто про абстрактні педагогічні істини, а і їх імплементацію в життя конкретної людини. Теорія і практика виховання молодших школярів засвідчує, що духовні цінності ефективно засвоюються в процесі вивчення казок видатного педагога і вченого В. О. Сухомлинського, адже саме в них проявляються риси антеїзму – зв’язок з українським буттям, кордоцентризму – звернення до серця дитини та екзистенціалізму в контексті вираження глибинних проявів душі українського народу. На основі спадщини В.О. Сухомлинського виявимо потенційні можливості змісту фахових дисциплін для формування ціннісного ставлення майбутніх фахівців до професійної діяльності.
Опис: Грищенко Л. Формування ціннісного ставлення майбутніх фахівців до професійної діяльності на основі ідей Василя Сухомлинського / Л. Грищенко // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 164-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14005
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
74.pdf150,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок