DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14000

Назва: Роль казки у світоглядній концепції дитини із педагогічної спадщини Василя Сухомлинського
Автори: Полякова-Лагода, М.В.
Ключові слова: Сухомлинський Василь Олександрович
дитина
казка
казкотерапія
педагогічна спадщина Сухомлинського В.О.
дошкільник
педагог
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Ім’я Василя Олександровича Сухомлинського та його гуманістичної педагогіки уже кілька десятиліть лідирує на світовому освітньому просторі. Можна сміливо стверджувати, що фахівці та шанувальники поглядів видатного педагога активно адаптують його досвід у своїй діяльності. Усім відомо, що ам В.О. Сухомлинський був людиною рідкісного не лише науково педагогічного, а й художньо поетичного дару і таланту. В котре згадуємо, що педагогічна спадщина Василя Олександровича налічує 48 монографій, понад 600 статей та 1500 тисячі казок і оповідань для дітей. Про актуальність казки у формуванні світогляду дитини поговоримо у статті. Доведено, що казки, легенди, оповідання – це багатющий матеріал, який подає дітям загальнолюдські цінності, високу мораль та досвід людських стосунків не у вигляді нудних і сухих повчань та наказів, що часто викликають у дітей природне прагнення чинити навпаки, а в такій словесно емоційній формі, яка невимушено підводить дітей до самостійного висновку: чому саме потрібно поводитися гарно, чому лише позитивні вчинки сприяють радості та задоволенню.
Опис: Полякова-Лагода М. Роль казки у світоглядній концепції дитини із педагогічної спадщини Василя Сухомлинського / М. Полякова-Лагода // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 152-153.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14000
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
69.pdf135,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок