DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13999
|
Назва: | Педагогіка партнерства як складова нової української школи |
Автори: | Пусепліна, Н.М. |
Ключові слова: | педагогіка педагогіка партнерства школа українська школа вчитель батька партнерство підготовка вчителя професійно педагогічного мислення освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Освіта є основою інтелектуального, культурного, духовного, соціального, економічного
розвитку держави. Її модернізація відбувається відповідно до провідних пріоритетів суспільства –
особистісної та компетентністної орієнтованості, спрямованості на гармонійний розвиток дитини,
гуманітаризації та фундаменталізації змісту, міжпредметної інтеграції, доступності, реалізації
виховного потенціалу, зокрема національно патріотичного виховання учнів.
Головними компонентами Концепції нової української школи визначено: оновлений зміст
освіти, основою якого є формування компетентностей учня для успішної самореалізації в суспільстві,
орієнтація на індивідуальні потреби, дитиноцентризм, наскрізний процес виховання, що формує
цінності, організація взаємодії, що ґрунтується на партнерстві між усіма суб’єктами навчально
виховного процесу. |
Опис: | Пусепліна Н. Педагогіка партнерства як складова
нової української школи / Н. Пусепліна // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 150-151. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13999 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|