DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13975
|
Назва: | Напрямки роботи та головні здобутки наукової школи Українського науково-дослідного інституту географії та картографії (1927–1934 рр.) |
Автори: | Шевчук, С.М. |
Ключові слова: | напрямки наукових досліджень наукова школа Український науково-дослідний інститут географії та картографії |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | В жовтні 2012 року виповнилося 85 років з часу відкриття першого в Україні географічного інституту академічного типу – Українського науково-дослідного інституту географії та картографії (УНДІГК). Статтю присвячено дослідженню провідних напрямків наукової роботи працівників Інституту. При цьому головну увагу приділено науковим здобутком школи УНДІГК в контексті основних напрямків його діяльності: науково-пошукової роботи в галузі фізичної та суспільної географії, картографічної роботи й видавничої діяльності. Висвітлено особливості організації експедиційної роботи УНДІГК. Інші напрямки роботи Інституту, такі як підготовка висококваліфікованих спеціалістів через функціонування аспірантури, організація науково-популярної роботи та особливості становлення співпраці з вітчизняними й закордонними науковими установами будуть проаналізовані у наступних досліджень автора. |
Опис: | Шевчук С. М. Напрямки роботи та головні здобутки наукової школи Українського науково-дослідного інституту географії та картографії (1927–1934 рр.) / С. М. Шевчук // Часопис соціально-економічної географії. – Харків, 2013. – Вип. 15 (2). – С. 100–107. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13975 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|