DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Історії та географії >
Кафедра географії, методики її навчання та туризму >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13970

Назва: Концептуальні підходи до вивчення наукових шкіл суспільної географії в Україні
Автори: Шевчук, С.М.
Ключові слова: суспільна географія в Україні
наукові школи
фактори формування
школи-напрями
науково-освітні школи
школи як дослідницькі колективи
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячене цілісному аналізу процесу формування наукових шкіл в суспільній географії України з детальним розглядом пізнавальних можливостей і конкретних результатів функціонування наукових шкіл різних типів. У статті, реалізовуючи поставлену мету, розкрито сутність логічну модель наукової суспільно-географічної школи, обґрунтовано її теоретичний апарат та методичні засади дослідження; проаналізовано фактори формування наукових шкіл в суспільній географії України, проведено періодизацію цього процесу; описано типи наукових шкіл: школи-напрями, науково-освітні та школи як дослідницькі колективи; визначено їх місце, роль та здобутки у формуванні суспільної географії в Україні; наголошено на окремих типах наукових шкіл: районній (як школі-напрямку), школі Українського науково-дослідного інституту географії та картографії (як науково-освітній) та науковій школі акад. М. Паламарчука (як школі-дослідницькому колективі); визначено проблеми розвитку наукових шкіл в суспільній географії України та перспективні напрямки їх досліджень.
Опис: Шевчук С. М. Концептуальні підходи до вивчення наукових шкіл суспільної географії в Україні / С. М. Шевчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Географія. – Тернопіль, 2017. – № 1 (Вип. 42). – С. 9–17.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13970
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ.pdf223,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок