DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13949
|
Назва: | Організація навчально-виховного процесу Ісидором Севільським |
Автори: | Сайбеков, М. |
Ключові слова: | Ісидор Севільський Середньовіччя Темні часи книга підручник освіта культура навчально-виховний процес історія освіти історія освіти |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | В епоху «Темних віків», через постійні війни, освічених людей ставало все
менше, миряни були вже не в змозі осягнути не тільки «дух», а й «букву» Письма. Церква
усвідомлювала необхідність в освічених священиках. У 527 р Собор в Толедо (Іспанія) створює
єпископську школу для кліриків, яких треба було вчити читати Писання, тлумачити його зміст,
співати церковні гімни, чинить таїнства.
Постали важливі питання: хто вчитиме, хто організує навчальний процес, хто виховає
освічену людину?
Лише церква у той час мала засоби і можливість відкривати заклади освіти, а клірики були
носіями античних традицій та культури, оскільки безпосередньо читали джерела латиною та
грецькою, тому знали всі тонкощі роботи з текстами.
У вестготській Іспанії серед придворних було чимало освічених, для яких і склав свою
знамениту енциклопедію «Етимології» Ісидор, єпископ Севільський (бл. 570
Ісидору Севільському належить честь вченого, який зібрав воєдино величезний обсяг знань,
які дісталися у спадок його епосі, йому вдалося згрупувати їх у фундаментальну енциклопедичну
працю. Його цікавило все, в тому числі питання виховання і навчання. |
Опис: | Сайбеков М. Організація навчально-виховного процесу Ісидором Севільським / М. Сайбеков // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 85-89. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13949 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|