DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13912

Назва: Опорні школи як вирішення проблеми неякісної сільської освіти
Автори: Солодовник, В.
Ключові слова: опорна школа
школа
сільська освіта
освіта України
освіта
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі розвитку освіти проблема неякісної сільської освіти постала дуже гостро. Більшість сільських дітей не можуть отримати гідну освіту через недостатню оснащеність шкіл та їх загальний незадовільний стан. В сільських школах досить часто навіть просто перебувати може бути шкідливо для здоров’я, тому що більшість з них не мали капітального ремонту понад 20 30 років. Також однією з причин неякісної сільської освіти є велике навантаження та низька мотивація сільських педагогів. Адже навіть для того, щоб отримати «голий» оклад, викладач має викладати декілька предметів одночасно. Проблема полягає в малокомпектних школах. Оскільки вчителям нараховують ставку за 18 годин на тиждень, виникає проблема з їх навантаженням, тому, в середньому, один педагог може викладати три предмети. Проблеми неякісної сільської освіти були порушені такими видатними вітчизняними та зарубіжними вченими: Я. Герчинським, Г. Титищем, А. Яновським, Р. Шияном та іншими.
Опис: Солодовник В. Опорні школи як вирішення проблеми неякісної сільської освіти / В. Солодовник // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 55-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13912
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
21.pdf169,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок