DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13912
|
Назва: | Опорні школи як вирішення проблеми неякісної сільської освіти |
Автори: | Солодовник, В. |
Ключові слова: | опорна школа школа сільська освіта освіта України освіта |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі розвитку освіти проблема неякісної сільської освіти постала дуже гостро.
Більшість сільських дітей не можуть отримати гідну освіту через недостатню оснащеність шкіл та їх
загальний незадовільний стан. В сільських школах досить часто навіть просто перебувати може бути
шкідливо для здоров’я, тому що більшість з них не мали капітального ремонту понад 20 30 років.
Також однією з причин неякісної сільської освіти є велике навантаження та низька мотивація
сільських педагогів. Адже навіть для того, щоб отримати «голий» оклад, викладач має викладати
декілька предметів одночасно. Проблема полягає в малокомпектних школах. Оскільки вчителям
нараховують ставку за 18 годин на тиждень, виникає проблема з їх навантаженням, тому, в
середньому, один педагог може викладати три предмети.
Проблеми неякісної сільської освіти були порушені такими видатними вітчизняними та
зарубіжними вченими: Я. Герчинським, Г. Титищем, А. Яновським, Р. Шияном та іншими. |
Опис: | Солодовник В. Опорні школи як вирішення проблеми неякісної сільської освіти / В. Солодовник // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 55-56. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13912 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|