DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13899

Название: Особливості освітнього простору початкової школи
Авторы: Люлька, Г.А.
Ключевые слова: освітній простір
компетентність
початкова школа
школа
початкова освіта
Нова українська школа
навчання
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні національна система освіти є основою розвитку особистості, суспільства, держави в цілому, запорукою майбутнього України. Вона є визначальним чинником політичної, соціально економічної, культурної та наукової життєдіяльності суспільства. Початкова освіта є першим рівнем загальної середньої освіти, який, зберігаючи наступність із дошкільним періодом, забезпечує подальше становлення і розвиток особистості дитини, закладає базу для її навчання в основній школі. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти характеризуються переходом від традиційної моделі навчання до розвивальної конструктивної моделі, орієнтованої на результат. Необхідно створити сприятливі умови для особистісного становлення й творчої самореалізації кожного молодшого школяра, формування його життєвої компетентності у контексті системи «дитина – освітній простір».
Описание: Люлька Г. Особливості освітнього простору початкової школи / Г. Люлька // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 37-38.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13899
Appears in Collections:19

Files in This Item:

File Description SizeFormat
12.pdf161,08 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback