DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13899
|
Назва: | Особливості освітнього простору початкової школи |
Автори: | Люлька, Г.А. |
Ключові слова: | освітній простір компетентність початкова школа школа початкова освіта Нова українська школа навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні національна система освіти є основою розвитку особистості, суспільства, держави в
цілому, запорукою майбутнього України. Вона є визначальним чинником політичної, соціально
економічної, культурної та наукової життєдіяльності суспільства. Початкова освіта є першим рівнем
загальної середньої освіти, який, зберігаючи наступність із дошкільним періодом, забезпечує
подальше становлення і розвиток особистості дитини, закладає базу для її навчання в основній школі.
Сучасні тенденції розвитку початкової освіти характеризуються переходом від традиційної
моделі навчання до розвивальної конструктивної моделі, орієнтованої на результат. Необхідно
створити сприятливі умови для особистісного становлення й творчої самореалізації кожного
молодшого школяра, формування його життєвої компетентності у контексті системи «дитина –
освітній простір». |
Опис: | Люлька Г. Особливості освітнього простору початкової школи / Г. Люлька // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 37-38. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13899 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|