DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13899

Назва: Особливості освітнього простору початкової школи
Автори: Люлька, Г.А.
Ключові слова: освітній простір
компетентність
початкова школа
школа
початкова освіта
Нова українська школа
навчання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Сьогодні національна система освіти є основою розвитку особистості, суспільства, держави в цілому, запорукою майбутнього України. Вона є визначальним чинником політичної, соціально економічної, культурної та наукової життєдіяльності суспільства. Початкова освіта є першим рівнем загальної середньої освіти, який, зберігаючи наступність із дошкільним періодом, забезпечує подальше становлення і розвиток особистості дитини, закладає базу для її навчання в основній школі. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти характеризуються переходом від традиційної моделі навчання до розвивальної конструктивної моделі, орієнтованої на результат. Необхідно створити сприятливі умови для особистісного становлення й творчої самореалізації кожного молодшого школяра, формування його життєвої компетентності у контексті системи «дитина – освітній простір».
Опис: Люлька Г. Особливості освітнього простору початкової школи / Г. Люлька // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 37-38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13899
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
12.pdf161,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок