DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13891
|
Назва: | Індуктивний метод навчання та його значення у фаховій підготовці вчителя математики |
Автори: | Лутфуллін, М.В. |
Ключові слова: | вчитель математики викладання математики індукція в навчанні вивчення математики методи навчання індуктивний метод навчання |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Проведений нами аналіз значення індуктивних і дедуктивних методів досліджень в
історичному процесі формування, узагальнення та систематизації математичних знань [6], виявив
причини і наслідки недостатнього застосування індукції в процесі навчання математики, і дозволив
обґрунтувати принцип нерозривного взаємозв’язку індукції й дедукції в подальшому розвитку
математичної освіти. У цьому зв’язку виникає необхідність практичної реалізації унікальної
методичної спадщини К.Ф. Лебединцева і Д. Пойа, а також їх послідовників і однодумців у фаховій
підготовці вчителів математики.
Великою перешкодою на цьому шляху є те, що деякі видатні вчені уважають, що математика
є нібито виключно дедуктивною наукою і заперечують важливе значення індукції в математичних
дослідженнях і в системі математичної освіти. У їх числі можна назвати американського математика
Б. Пірса, відомих англійських вчених Т. Гекслі і Дж. Меррея та ін. |
Опис: | Лутфуллін М. В. Індуктивний метод навчання та його значення у фаховій підготовці вчителя математики / М. В. Лутфуллін // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 23-25. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13891 |
Розташовується у зібраннях: | 19
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|