DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
19 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13891

Назва: Індуктивний метод навчання та його значення у фаховій підготовці вчителя математики
Автори: Лутфуллін, М.В.
Ключові слова: вчитель математики
викладання математики
індукція в навчанні
вивчення математики
методи навчання
індуктивний метод навчання
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Проведений нами аналіз значення індуктивних і дедуктивних методів досліджень в історичному процесі формування, узагальнення та систематизації математичних знань [6], виявив причини і наслідки недостатнього застосування індукції в процесі навчання математики, і дозволив обґрунтувати принцип нерозривного взаємозв’язку індукції й дедукції в подальшому розвитку математичної освіти. У цьому зв’язку виникає необхідність практичної реалізації унікальної методичної спадщини К.Ф. Лебединцева і Д. Пойа, а також їх послідовників і однодумців у фаховій підготовці вчителів математики. Великою перешкодою на цьому шляху є те, що деякі видатні вчені уважають, що математика є нібито виключно дедуктивною наукою і заперечують важливе значення індукції в математичних дослідженнях і в системі математичної освіти. У їх числі можна назвати американського математика Б. Пірса, відомих англійських вчених Т. Гекслі і Дж. Меррея та ін.
Опис: Лутфуллін М. В. Індуктивний метод навчання та його значення у фаховій підготовці вчителя математики / М. В. Лутфуллін // Дидаскал. - 2019. - № 19. - С. 23-25.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13891
Розташовується у зібраннях:19

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
7.pdf152,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок