DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13849
|
Назва: | Академічна доброчесність у сучасному освітньо-науковому просторі України |
Автори: | Шовкова, О.В. |
Ключові слова: | академічна доброчесність вища освіта освітній простір принципи академічної доброчесності якісна освіта види академічної доброчесності освіта України |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | В умовах реформування системи вищої освіти України питання підвищення її
якості є одним з першочергових. Адже від того, наскільки якісною є освіта, залежить
конкурентоздатність вітчизняних ВНЗ, обсяг фінансових надходжень, визнання дипломів
українських університетів на європейському та світовому рівнях, підвищення
конкурентоспроможності випускників ВНЗ тощо. У цьому контексті дотримання
принципів академічної доброчесності постає як неодмінна умова підвищення якості
освіти.
В останні роки в галузі освіти та науки було реалізовано численні проекти з
розвитку наукової етики. Їхньою спільною рисою є, передусім, створення єдиного
академічного середовища, яке б дотримувалося стандартів академічної доброчесності та
було б відкритим для кожної людини. Говорячи про поняття «академічної чесності» в
Україні, варто зазначити актуальність і сучасність постановки проблеми. Про це свідчать
численні публікації та монографії, присвячені визначенню академічної чесності, видів її
порушень і шляхів їх подолання. |
Опис: | Шовкова О. В. Академічна доброчесність у сучасному освітньо-науковому просторі України / О. В. Шовкова // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 253-255. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13849 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|