DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13841
|
Назва: | Сучасні технології розвитку фізики та інформатики (на прикладі дитячої школи робототехніки Robot School м. Полтава) |
Автори: | Чабан, О.В. |
Ключові слова: | вивчення фізики вивчення інформатики робототехніка курси робототехніки Robot School робот платформа Arduino 3D модель 3D |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Історія розвитку робототехніки розпочинається в далеку давнину за часів
античності. Бажаючи полегшити своє життя і просто через ідею винайти щось, що
полегшить життя людям, винахідники давнини створювали найпростіші механізми, що
намагались виконували деяку мізерну роботу.
Дану проблему досліджували великі науковці, такі як, Да Вінчі, який створив
робота лицаря, що пересувався. Двадцяте століття було проривом сучасної
робототехніки, створенням роботів, здатних виконувати різноманітні, прості алгоритми
своїх господарів. У 1942 році Айзек Азімов відомий письменник і автор багатьох
наукових робіт видав книгу в якій сформулював 3 закони робототехніки, які свідчать, про
те, що робот не повинен завдавати людині шкоди, зобов'язаний виконувати його команди
та при цьому піклуватися про власну безпеку. |
Опис: | Чабан О. В. Сучасні технології розвитку фізики та інформатики (на прикладі дитячої школи робототехніки Robot School м. Полтава) / О. В. Чабан // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 234-236. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13841 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|