DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13809
|
Назва: | Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: переваги й недоліки |
Автори: | Титар, Т.Р. |
Ключові слова: | освіта освіта України педагогічний працівник підвищення кваліфікації підготовка вчителя |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Україна обрала європейський напрямок. Саме він є зразковим для багатьох, адже
це центр високої культури та рівних можливостей. Освічене суспільство запорука
успіху кожної держави, тому питання якісної освіти є пріоритетним для кожної країни. Саме тому Україна зробила рішучий крок у цьому напрямку та запровадила новий
базовий Закон «Про освіту». Більшою мірою якісна освіта залежить від майстерності
педагогічного працівника, його досвіду та компетентностей. Застаріла система навчання
не вчить життю, дається лише теоретична база знань, але на зміну приходить НУШ. За
цією концепцією вчителі мають виховати, підготувати дітей до успішної самореалізації в
житті. Гаранти освіти мають володіти новими знаннями, уміннями та навичками, щоб
вивчити майбутніх фахівців. Для цього існують курси підвищення кваліфікації. За
Законом України «Про освіту» (ст. 59, п. 2) чітко вказано, що «підвищення кваліфікації
може здійснюватися за різними видами (навчання за освітньою програмою, стажування,
участь у сертифікаційних програмах, тренінгах, семінарах, семінарах практикумах…». |
Опис: | Титар Т. Р. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників: переваги й недоліки / Т. Р. Титар // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 186-189. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13809 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|