DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13797
|
Назва: | Використання електронних підручників у навчальному процесі |
Автори: | Кравець, О.А. |
Ключові слова: | освіта навчальний процес електронний підручник цифрові засоби навчання інформаційні засоби навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | На сучасному етапі у зв’язку з масовою комп’ютеризацією постає питання
використання в навчально освітньому процесі електронних засобів навчання. Тому
необхідно з’ясувати що собою являє електронний підручник, охарактеризувати його
основні завдання, функції та особливості використання і впровадження.
Досліджуючизастосування цифрових навчальних засобів у сучасній освіті
Великобританії, О. Зубченко виділяє основні переваги їх використання:
мотивація навчання (виконання захоплюючих лабораторних робіт з географії та
біології, проведення практичних досліджень в галузі природничих наук, екології та
конструювання, експериментування з образами в мистецтві тощо);
організація ефективної та систематичної дослідницької діяльності;
розвиток творчих та науково дослідницьких здібностей учнів;
полегшення навчання для учнів з певними вадами;
забезпечення виховної та позакласної роботи |
Опис: | Кравець О. А. Використання електронних підручників у навчальному процесі / О.А. Кравець // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 169-171. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13797 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|