DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13797

Назва: Використання електронних підручників у навчальному процесі
Автори: Кравець, О.А.
Ключові слова: освіта
навчальний процес
електронний підручник
цифрові засоби навчання
інформаційні засоби навчання
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі у зв’язку з масовою комп’ютеризацією постає питання використання в навчально освітньому процесі електронних засобів навчання. Тому необхідно з’ясувати що собою являє електронний підручник, охарактеризувати його основні завдання, функції та особливості використання і впровадження. Досліджуючизастосування цифрових навчальних засобів у сучасній освіті Великобританії, О. Зубченко виділяє основні переваги їх використання: мотивація навчання (виконання захоплюючих лабораторних робіт з географії та біології, проведення практичних досліджень в галузі природничих наук, екології та конструювання, експериментування з образами в мистецтві тощо); організація ефективної та систематичної дослідницької діяльності; розвиток творчих та науково дослідницьких здібностей учнів; полегшення навчання для учнів з певними вадами; забезпечення виховної та позакласної роботи
Опис: Кравець О. А. Використання електронних підручників у навчальному процесі / О.А. Кравець // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 169-171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13797
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
58.pdf131,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок