DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13795

Назва: Ідея учнівського самоврядування в теорії і практиці вітчизняних педагогів в XX ст.
Автори: Красильнюк, С.М.
Ключові слова: учнівське самоврядування
педагог
Сорока Росинський В.
школа-комуна
колективне виховання
система В. Сороки Росинського
школа-колонія
Макаренко Антон Семенович
Коротов В.
Вентцель К.
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У 20 х рр. ХХ ст. багато вітчизняних учених були прихильниками ідей вільного виховання. Одним із таких учених був К. Вентцель. Його праця “Декларація прав дитини” (1917) стала однією з перших у світі, у ній висвітлювалися його основні педагогічні ідеї відокремленість школи від держави, що дозволяє організувати незалежний самоврядний, безкоштовний та доступний освітній заклад; виховання та освіта не повинні підкорятися будь якій меті, а бути вільними. Багато його ідей були нереальними, але їх він доводив через самоврядність дітей. Завдання вчителів він убачав у допомозі дитині здійснювати саму себе, розвивати у дітей волю, виховувати мораль. Костянтин Миколайович обґрунтував необхідність розробки космічної педагогіки, основна ідея якої єдність особистості, яку виховують, з неосяжним космосом .
Опис: Красильнюк С. М. Ідея учнівського самоврядування в теорії і практиці вітчизняних педагогів в XX ст. / С. М. Красильнюк // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 164-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13795
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
56.pdf176,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок