|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13784
|
Назва: | Формування готовності у майбутніх учителів трудового навчання до педагогічних інновацій |
Автори: | Савченко, А.Г. |
Ключові слова: | педагогічна освіта освіта інновації в освіті вчитель трудового навчання трудове навчання дисципліна Технології майбутній вчитель підготовка вчителя |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Одним із пріоритетних завдань сучасної педагогічної освіти на всіх її етапах є
активізація та проектування інноваційних педагогічних систем підготовки вчителя,
спрямованих на забезпечення готовності педагога до праці у мінливих умовах
різноманіття освітніх програм, підручників й освітніх установ. Тому не дивно, що
останнім часом актуалізувалося питання підготовки педагога до інноваційної діяльності,
тому що розвиток творчого потенціалу особистості вчителя запорука підвищення якості
навчально виховної роботи сучасної школи.
Проблеми інноваційної діяльності в освіті розглядалися в дослідженнях
С. Гончаренка, Б. Гершунського, В. Краєвського, І. Лернера, О. Пєхоти, С. Сисоєвої та ін.
Над проблемами застосування інноваційних технологій в освіті працювали такі
вітчизняні педагоги, вчені, як от: І. Бех, І. Зязюн, О. Киричук, О. Коберник, В. Мадзігон,
К. Макагон, С. Подмазін, О. Савченко, В. Сидоренко, А. Сологуб, А. Фурман,
М. Ярмаченко та ін. |
Опис: | Савченко А. Г. Формування готовності у майбутніх учителів трудового навчання до педагогічних інновацій / А. Г. Савченко // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 153-155. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13784 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|