DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13782

Название: Досвід роботи «школи молодого вчителя» як форми професійного розвитку педагога
Авторы: Ходацька, О.
Ключевые слова: «Школа молодого вчителя»
наставництво
вчитель-початківець
професійна адаптація
професійний розвиток
форми підвищення кваліфікації
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено досвід роботи «Школи молодого вчителя», метою якої є допомога молодим фахівцям у їхньому професійному становленні, розв'язанні конкретних проблем методики викладання предмета; сприяння розвитку їх творчого та професійного потенціалу; ознайомлення із сучасними методами і технологіями навчання, перспективним педагогічним досвідом, психолого-педагогічними особливостями роботи з обдарованими учнями та дітьми з особливими потребами; формування спрямованості особистості молодого педагога на безперервне професійно-педагогічне самовдосконалення і, на цій основі, – вироблення власного педагогічного стилю роботи. Акцентовано увагу на проблемі наставництва в контексті діяльності «Школи молодого вчителя» як одній із форм підвищення кваліфікації, формування та розвитку педагогічної майстерності, творчої індивідуальності молодих учителів, які мають педагогічний стаж роботи до 3-х років.
Описание: Ходацька О. Досвід роботи «школи молодого вчителя» як форми професійного розвитку педагога / О. Ходацька // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 216-219.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13782
Appears in Collections:2019(23)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KHODATSKA.pdf889,65 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback