DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13775
|
Назва: | Теоретичний аналіз змісту понять «фізична культура», «спорт», «фізичне виховання» |
Автори: | Тараненко, І.В. Зайцева, Ю.В. |
Ключові слова: | фізична культура спорт фізичне виховання фізична культура особистості |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито суперечності щодо змісту та використання основних понять та термінів, які складають концептуальну основу теорії фізичної культури як науки. Стаття спрямована на аналіз змістової характеристики понять «фізична культура», «спорт», «фізичне виховання» та визначення особливостей їх використання в сучасній науково-методичній літературі. Доведено, що термін «фізична культура» відображає ширші уявлення про процес фізичного розвитку людини, ніж терміни «фізичне виховання» та «спорт». |
Опис: | Тараненко І. В. Теоретичний аналіз змісту понять «фізична культура», «спорт», «фізичне виховання» / І. В. Тараненко, Ю. В. Зайцева // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 193-197. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13775 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|