DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13774

Назва: Особистісно орієнтований підхід до формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів
Автори: Солошич, І.О.
Ключові слова: науково-дослідницька компетентність
майбутні фахівці-екологи
особистісно-орієнтований підхід
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У ході дослідження проаналізовано теоретичну й практичну розробленість проблеми особистісно-орієнтованого підходу до формування науково-дослідницької компетентності. Розкрито сутність понять «особистісно-орієнтоване навчання», «особистісно-орієнтований підхід». Розглянуто умови і методи організації навчального процесу при формуванні науково-дослідницької компетентності з позиції особистісно-oрієнтoванoгo підхoду. Визначено, що застосування розроблених інформаційно-пошукових систем та комп’ютерних засобів у навчальному процесі реалізують принципи науковості, професійної спрямованості, практичної значущості та створюють необхідні умови для реалізації індивідуального, диференційованого особистісного-орієнтованого підходу при формуванні науково-дослідницької компетентності.
Опис: Солошич І. О. Особистісно орієнтований підхід до формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів / І. О. Солошич // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 189-193.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13774
Розташовується у зібраннях:2019(23)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
SOLOSHYCH.pdf811,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок