DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13774
|
Назва: | Особистісно орієнтований підхід до формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів |
Автори: | Солошич, І.О. |
Ключові слова: | науково-дослідницька компетентність майбутні фахівці-екологи особистісно-орієнтований підхід |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У ході дослідження проаналізовано теоретичну й практичну розробленість проблеми особистісно-орієнтованого підходу до формування науково-дослідницької компетентності. Розкрито сутність понять «особистісно-орієнтоване навчання», «особистісно-орієнтований підхід». Розглянуто умови і методи організації навчального процесу при формуванні науково-дослідницької компетентності з позиції особистісно-oрієнтoванoгo підхoду. Визначено, що застосування розроблених інформаційно-пошукових систем та комп’ютерних засобів у навчальному процесі реалізують принципи науковості, професійної спрямованості, практичної значущості та створюють необхідні умови для реалізації індивідуального, диференційованого особистісного-орієнтованого підходу при формуванні науково-дослідницької компетентності. |
Опис: | Солошич І. О. Особистісно орієнтований підхід до формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів / І. О. Солошич // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 189-193. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13774 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|