DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13743

Название: Професійні компетентності вчителя природничих дисциплін у сучасній школі
Авторы: Марценюк, Т.І.
Щербань, М.М.
Ключевые слова: професійна компетентність
вчитель
сучасна школа
компетентнісна модель
саморозвиток
шкільна освіта
природничі дисципліни
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): Сучасна ситуація в освіті відбиває реальну картину переходу до постіндустріального суспільства, цінністю якого є компетенція і компетентність. До недавнього часу, поняття компетенція і компетентність асоціювалися з вищою професійною осві-тою, де зародилися специфічні методи підготовки фахівців : заданий, проектний, контекстний та інші, орієнтовані на розвиток компетенцій і компетентності майбутніх фахівців. Реалізацією компетентностного підходу в загальноосвітній школі займалися і займаються багато учених-педагогів. Цей підхід є відгуком на мінливість соціуму. Прибічники компетентностного підходу в шкільній освіті вважають, що його реаліза-ція дозволить наповнити творчим особовим компонентом освітню діяльність того, що навчається і здолати відчуженість теоретичних знань від ефективної практичної реалізації.
Описание: Марценюк Т. І. Професійні компетентності вчителя природничих дисциплін у сучасній школі / Т. І. Марценюк, М. М. Щербань // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 146-148.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13743
Appears in Collections:2019(23)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
MARTSENYUK.pdf786,21 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback