DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13743
|
Назва: | Професійні компетентності вчителя природничих дисциплін у сучасній школі |
Автори: | Марценюк, Т.І. Щербань, М.М. |
Ключові слова: | професійна компетентність вчитель сучасна школа компетентнісна модель саморозвиток шкільна освіта природничі дисципліни |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна ситуація в освіті відбиває реальну картину переходу до постіндустріального суспільства, цінністю якого є компетенція і компетентність. До недавнього часу, поняття компетенція і компетентність асоціювалися з вищою професійною осві-тою, де зародилися специфічні методи підготовки фахівців : заданий, проектний, контекстний та інші, орієнтовані на розвиток компетенцій і компетентності майбутніх фахівців. Реалізацією компетентностного підходу в загальноосвітній школі займалися і займаються багато учених-педагогів. Цей підхід є відгуком на мінливість соціуму. Прибічники компетентностного підходу в шкільній освіті вважають, що його реаліза-ція дозволить наповнити творчим особовим компонентом освітню діяльність того, що навчається і здолати відчуженість теоретичних знань від ефективної практичної реалізації. |
Опис: | Марценюк Т. І. Професійні компетентності вчителя природничих дисциплін у сучасній школі / Т. І. Марценюк, М. М. Щербань // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 146-148. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13743 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|