DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13741

Название: Операційно-діяльнісний компонент готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи
Авторы: Кропивка, О.Г.
Ключевые слова: готовність
компонент
майбутній учитель
природничі науки
безпечна життєдіяльність
учні старшої школи
Issue Date: 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі аналізу теоретичної літератури схарактеризовано операційно-діяльнісний компонент готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи. З’ясовано, що операційно-діяльнісний компонент готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи відбиває найбільш значущі групи умінь майбутніх учителів природничих дисциплін, які необхідні для успішного процесу організації безпечної життєдіяльності школярів: прогностичні, організаторські, комунікативні, гностичні, дослідницькі та проектувальні.
Описание: Кропивка О. Г. Операційно-діяльнісний компонент готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи / О. Г. Кропивка // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 136-140.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13741
Appears in Collections:2019(23)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
KRОPIVKA.pdf739,01 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback