DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13739
|
Название: | Проблема професійного вигорання педагогічного працівника |
Авторы: | Кравченко, І.П. Фесенко, Л. |
Ключевые слова: | педагог особистість професійна діяльність емоційне виснаження емоційне вигорання напруженість втома |
Issue Date: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | Велика емоційна напруженість професійної діяльності педагога, нестандартні підходи до ситуацій, відповідальність і складова професії викладача збільшують ризик формування «емоційного вигорання», який викликає почуття незадоволеності, погіршення настрою, накопичення втоми. Ці фізіологічні показники характеризують напруженість роботи,що призводить до професійних криз, стресів, виснаження, вигорання. Кризовим для професії педагога є зниження ефективності праці викладача, не виконання своїх професійних обов’язків, втрата творчого настрою. |
Описание: | Кравченко І. П. Проблема професійного вигорання педагогічного працівника / І. П. Кравченко, Л. Фесенко // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 127-131. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13739 |
Appears in Collections: | 2019(23)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|