DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13739

Назва: Проблема професійного вигорання педагогічного працівника
Автори: Кравченко, І.П.
Фесенко, Л.
Ключові слова: педагог
особистість
професійна діяльність
емоційне виснаження
емоційне вигорання
напруженість
втома
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Велика емоційна напруженість професійної діяльності педагога, нестандартні підходи до ситуацій, відповідальність і складова професії викладача збільшують ризик формування «емоційного вигорання», який викликає почуття незадоволеності, погіршення настрою, накопичення втоми. Ці фізіологічні показники характеризують напруженість роботи,що призводить до професійних криз, стресів, виснаження, вигорання. Кризовим для професії педагога є зниження ефективності праці викладача, не виконання своїх професійних обов’язків, втрата творчого настрою.
Опис: Кравченко І. П. Проблема професійного вигорання педагогічного працівника / І. П. Кравченко, Л. Фесенко // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 127-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13739
Розташовується у зібраннях:2019(23)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
KRAVCHENKO.pdf880,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок