DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13729
|
Назва: | Моделювання методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів |
Автори: | Жамардій, В.О. |
Ключові слова: | методична система модель студенти фізичне виховання фітнес-технології |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Основний зміст статті полягає у моделюванні методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів. Модель методичної системи застосування фітнес-технологій розглядається нами як описова модель освіти, оскільки вона розробляється вперше в системі фізичного виховання, фізкультурно-оздоровчій діяльності та може дати уявлення про мету, завдання, структуру й основні елементи фізкультурно-оздоровчої діяльності засобами фітнес-технологій. З’ясовано, що мету, функції, принципи фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів можна розглядати як зміст і технологію, організаційно-методичне забезпечення, психолого-педагогічні умови функціонування методичної системи. Визначено підсистеми методичної системи застосування фітнес-технологій: 1) освітній процес із фізичного виховання та вся фізкультурно-оздоровча діяльність у ЗВО спрямовані на збереження і зміцнення здоров’я студентів, набуття ними навичок дотримання здорового способу життя, активного проведення дозвілля; 2) дидактичні та методичні принципи застосування фітнес-технологій спрямовані на всебічний розвиток і фізичну підготовленість студентів; 3) загальна фізична підготовка спрямована на підвищення працездатності студентів і готовності для подальшої життєдіяльності; 4) зміст, структура й функції фітнес-технологій розглядаються в контексті забезпечення необхідного рівня рухової активності студентів. Побудова і впровадження методичної системи застосування фітнес-технологій вимагає вирішення методологічних, змістових, психолого-педагогічних, методичних і організаційних завдань. |
Опис: | Жамардій В. О. Моделювання методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів / В. О. Жамардій // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 87-92. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13729 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|