DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13725

Назва: Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування інформаційної культури особистості майбутнього фахівця зв'язку
Автори: Литвин, А.М.
Ключові слова: підготовка викладача
студент
фахівець зв’язку
особистість
викладач вищої школи
вища освіта
підготовка викладачів вищої школи
культура особистості
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Для забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування інформаційної культури особистості майбутнього фахівця зв’язку, слід, як засвідчує аналіз сучасних досліджень, ураховувати педагогічні умови означеної підготовки, зокрема: урахування якісного рівня наявної «вхідної» інформаційної культури особистості студента; більш ефективне використання набутих знань, вмінь та навичок, які представлені «вхідною» інформаційною культурою особистості; гармонійне поєднання індивідуальних і колективних форм навчальної діяльності, на основі застосування модульної організації змісту навчального матеріалу і програмних засобів сучасної інформатики; організація міждисциплінарної взаємодії упродовж всіх етапів навчально педагогічної діяльності з реалізації завдань формування «базової» інформаційної культури особистості студента.
Опис: Литвин А. М. Забезпечення якості підготовки викладача вищої школи до формування інформаційної культури особистості майбутнього фахівця зв'язку / А. М. Литвин // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 71-73.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13725
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
23.pdf213,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок