DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13718
|
Назва: | Підготовка керівника Нової української школи до партнерської взаємодії з суб’єктами освітнього середовища |
Автори: | Гриньова, М.В. Жданова-Неділько, О.Г. |
Ключові слова: | Нова українська школа керівник освітнє середовище територіальна громада батьківська громадськість партнерська взаємодія вища школа професійна підготовка квазіпрофесійна діяльність |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються проблеми, що пов’язані з кількома важливими аспектами педагогічної інноватики в сучасній Україні. Аналізуються вимоги до керівника Нової української школи як інтегруючої постаті в контексті освітнього середовища, організація його стосунків з учнями, педагогами, батьками школярів, представниками місцевих громад. Обговорюється специфіка партнерської взаємодії як засобу встановлення конструктивних контактів між суб’єктами, зацікавленими в успішному освітньому результаті. З’ясовуються можливості вищої школи щодо формування у майбутнього освітнього менеджера здатності до зазначеної взаємодії. |
Опис: | Гриньова М. В. Підготовка керівника Нової української школи до партнерської взаємодії з суб’єктами освітнього середовища / М. В. Гриньова, О. Г. Жданова-неділько // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 62-66. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13718 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|