DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(23) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13713
|
Назва: | Дидактичний потенціал активних та інтерактивних методів навчання |
Автори: | Гончарова, Є.Є. Сліпченко, Л.Б. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід проектний підхід проектне навчання особистісно-орієнтоване навчання дидактичний потенціал професійно-ситуативна тематика рольова гра дискусія мозковий штурм метод проектів |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються теоретичні та методичні аспекти проблеми дидактичного впливу активних та інтерактивних методів навчання на інтенсифікацію фахової освіти у контексті компетентнісного та проектного підходів. Обґрунтовано закономірність використання означених методів з метою створення сприятливих дидактичних та психологічних умов, спрямованих в умовах особистісно-орієнтованого навчання на формування та розвиток предметно-фахових, мотиваційно-стимулювальних та комунікативних компетентностей. |
Опис: | Гончарова Є. Є. Дидактичний потенціал активних та інтерактивних методів навчання / Є. Є. Гончарова, Л. Б. Сліпченко // Витоки педагогічної майстерності: наук. журнал / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 23. – С. 41-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13713 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(23)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|