DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13677

Назва: Складники проектування викладачем вищої школи інноваційних технологій навчання
Автори: Гладков, О.Ю.
Ключові слова: вища школа
технології навчання
інтерактивні технології навчання
проектування
інструментальні компетенції
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Актуальним сьогодні є забезпечення якості проектування і впровадження викладачем вищої школи в навчальний процес інноваційних технологій навчання. Дослідження проблеми проектування новітніх технологій навчання як складової професійної діяльності педагога, проведемо спираючись на публікації, в яких започатковано розв’язання даної проблеми, уточнимо сутність понять «проектування», «інноваційні технології навчання», «інтерактивні технології навчання» і сформулюємо вимоги до викладача вищої школи як проектанта. Поняття «проектування» у діяльності педагога проектуванням є цілеспрямована діяльність щодо створення проекту (нової технології навчання), який орієнтований на масове використання. «Інноваційні технології навчання» часто розглядаються практиками як такі, що є новими для вітчизняної вищої школи. Але значення цього терміну дещо інше – нововведення (адже він походить від двох латинських слів: in – префікс, що означає заперечення та novatio – оновлення, зміна), що заперечує існуючі технології навчання. Це стосується й «інноваційних підходів», «інноваційного мислення», «інноваційного середовища» тощо.
Опис: Гладков Д. Ю. Складники проектування викладачем вищої школи інноваційних технологій навчання / Д. Ю. Гладков // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 47-50.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13677
Розташовується у зібраннях:20

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf438,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок