DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13677
|
Назва: | Складники проектування викладачем вищої школи інноваційних технологій навчання |
Автори: | Гладков, О.Ю. |
Ключові слова: | вища школа технології навчання інтерактивні технології навчання проектування інструментальні компетенції |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальним сьогодні є забезпечення якості проектування і впровадження
викладачем вищої школи в навчальний процес інноваційних технологій навчання.
Дослідження проблеми проектування новітніх технологій навчання як складової
професійної діяльності педагога, проведемо спираючись на публікації, в яких
започатковано розв’язання даної проблеми, уточнимо сутність понять
«проектування», «інноваційні технології навчання», «інтерактивні технології навчання» і сформулюємо вимоги до викладача вищої школи як проектанта.
Поняття «проектування» у діяльності педагога проектуванням є цілеспрямована
діяльність щодо створення проекту (нової технології навчання), який орієнтований на масове використання. «Інноваційні технології навчання» часто розглядаються практиками як такі, що є новими для вітчизняної вищої школи. Але значення цього терміну дещо інше – нововведення (адже він походить від двох латинських слів: in – префікс, що означає заперечення та novatio – оновлення, зміна), що заперечує існуючі технології навчання. Це стосується й «інноваційних підходів», «інноваційного мислення», «інноваційного середовища» тощо. |
Опис: | Гладков Д. Ю. Складники проектування викладачем вищої школи інноваційних технологій навчання / Д. Ю. Гладков // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 47-50. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13677 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|