DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
20 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13638
|
Назва: | Підготовка особистості до праці: послідовність середньої та вищої освіти |
Автори: | Піддячний, М.І. |
Ключові слова: | особистість професіонал середня освіта вища освіта компетентність учня компетентність професійний розвиток особистості підготовка до праці робота |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | У суспільства та держави є запит на професійно розвинену людину, яка здатна
вирішувати складні виробничі проблеми регіонального та державного рівня,
забезпечуючи прогрес. Нинішня ситуація характеризується наявністю існуючого доробку
як підґрунтя для подальших пошуків і створення системи підготовки до праці в умовах
середньої і вищої освіти з урахуванням особистісної та суспільної значущості. Це
потребує коригувань у напрацюваннях минулого, які стосуються гармонізації
психологічної сфери особистості засобом навчально-виховного та суспільного впливу.
Протягом останніх років підготовки до праці в умовах середньої і вищої освіти
увага акцентувалася у бік когнітивної (знаннєвої) підготовки ігноруючи операційнотехнологічну (діяльнісну) складову психологічної сфери, що спричинило культ
отримання знань без умілого застосування на практиці. Як наслідок такої організації
підготовки до життя та праці – зниження вироблення соціально значущого продукту
праці через пониження якості продуктивних сил. |
Опис: | Піддячий М. І. Підготовка особистості до праці: послідовність середньої та вищої освіти / М. І. Піддячий // Дидаскал. - 2020. - № 20. - С. 9-11. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13638 |
Розташовується у зібраннях: | 20
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|