DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2018) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13572

Назва: Фреймові технології у процесі вивчення біології людини здобувачами вищої освіти із спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія"
Автори: Волошко, Л.Б.
Ключові слова: вивчення біології людини
біологія людини
вища біологічна освіта
вища освіта
фреймові технології навчання
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): До числа інтенсивних освітніх технологій в теорії та методиці професійної освіти віднесено модульне, циклове, концентроване навчання та ряд інших менш відомих технологій. Зокрема, це стосується фреймової технології, творцем якої є американський учений в галузі штучного інтелекту М. Мінський. Ми поділяємо думку М. Мінського в тому, що людина пізнає та засвоює нові знання на основі відтворення в пам’яті вже знайомої, певної структури даних. Дана позиція знаходить підтвердження в теоріях когнітивного розвитку особистості, в яких основою знань визнається деякий базовий конструкт, „ядро”. Власний практичний досвід доводить, що фреймові технології навчання, які базуються на концепції фрейму як особливої когнітивної структури, виявляються доцільним у навчанні медико-біологічних дисциплін загального циклу підготовки фахівців спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія», зокрема дисципліни «Біологія людини».
Опис: Волошко Л. Б. Фреймові технології у процесі вивчення біології людини здобувачами вищої освіти із спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія" / Л. Б. Волошко // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Пилипенка С.В. — Полтава: Астрая, 2018. - С. 116-1117.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13572
Розташовується у зібраннях:Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2018)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
49.pdf257,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок