DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2018) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13572
|
Назва: | Фреймові технології у процесі вивчення біології людини здобувачами вищої освіти із спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія" |
Автори: | Волошко, Л.Б. |
Ключові слова: | вивчення біології людини біологія людини вища біологічна освіта вища освіта фреймові технології навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | До числа інтенсивних освітніх технологій в теорії та методиці професійної освіти віднесено модульне, циклове, концентроване навчання та ряд інших менш відомих технологій. Зокрема, це стосується фреймової технології, творцем якої є американський учений в галузі штучного інтелекту
М. Мінський. Ми поділяємо думку М. Мінського в тому, що людина пізнає та засвоює нові знання на основі відтворення в пам’яті вже знайомої, певної структури даних. Дана позиція знаходить підтвердження в теоріях когнітивного розвитку особистості, в яких основою знань визнається деякий
базовий конструкт, „ядро”. Власний практичний досвід доводить, що фреймові технології навчання, які базуються на концепції фрейму як особливої когнітивної структури, виявляються доцільним у навчанні медико-біологічних дисциплін загального циклу підготовки фахівців спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія», зокрема дисципліни «Біологія людини». |
Опис: | Волошко Л. Б. Фреймові технології у процесі вивчення біології людини здобувачами вищої освіти із спеціальності "Фізична терапія, ерготерапія" / Л. Б. Волошко // Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Пилипенка С.В. — Полтава: Астрая, 2018. - С. 116-1117. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13572 |
Розташовується у зібраннях: | Біологічні, медичні та науково-педагогічні аспекти здоров’я людини (2018)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|