DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Актуальні питання медицини і біології (2017) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13497

Назва: Система "Дидактосервіс" як умова природничо-наукового навчання: креативний психолого-педагогічний підхід
Автори: Яланська, С.П.
Атаманчук, Н.М.
Ключові слова: природнича освіта
система "Дидактосервіс"
Гриньова М.В.
природничо-наукове навчання
підходи в навчанні
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Однією з вимог сучасної природничо-наукової освіти є високий рівень природничо-наукового пізнання, обумовлений дискурсивно-логічним осмисленням, інтуїтивним осягненням природної дійсності, її взаємозв’язку із суспільством. Тому досить актуальним є розгляд проблеми природничо-наукового навчання у сучасному загальноосвітньому, та вищому навчальному закладі.
Опис: Яланська С. П. Система "Дидактосервіс" як умова природничо-наукового навчання: креативний психолого-педагогічний підхід / С. П. Яланська, Н. М. Атаманчук // Актуальні питання медицини і біології. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. Пилипенка С.В. — Полтава: Астрая, 2017. – С. 129-131.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13497
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання медицини і біології (2017)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
81.pdf192,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок