DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Історична пам'ять >
2019(41) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13477

Назва: Відновлення організаційних засад історичної науки у педагогічних інститутах України (друга половина 40-х рр. ХХ ст.)
Автори: Бугрій, В.
Ключові слова: історична наука
педагогічні інститути України
структура історичної науки у педагогічних інститутах
комунікаційна та інформаційна системи історичної науки
наукова діяльність студентів
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттю змісту та результатів організаційних заходів щодо розвитку історичної науки у педагогічних інститутах України у період 1930-х років. На основі архівних джерел схарактеризовано структурні підрозділи, на які покладалося завдання проводити науково-дослідницьку роботу з історії у педагогічних інститутах, розкрито кроки у формуванні комунікаційної та інформаційної системи історичної науки, залученні студентів до історичних досліджень у цих навчальних закладах. Виявлено чинники, які негативно впливали на розвиток наукової діяльності.
Опис: Бугрій В. Відновлення організаційних засад історичної науки у педагогічних інститутах України (друга половина 40-х рр. ХХ ст.) / В. Бугрій // Історична пам'ять : наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. – Вип. 41. – С. 66-72.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13477
Розташовується у зібраннях:2019(41)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Bugrii.pdf293,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок