DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13266

Назва: Автоматизація навчання математичних дисциплін засобами мобільних комп’ютерних технологій
Автори: Флегантов, Л.О.
Антонець, А.В.
Антонець, Ю.І.
Рижкова, Т.Ю.
Ключові слова: автоматизація навчання
мобільні комп’ютерні технології
використання чат-ботів для навчання
навчання математичних дисциплін
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрита актуальність використання сучасних месенджерів для автоматизації навчання, сформульовано авторський підхід до автоматизації математичних дисциплін за допомогою «розумних» чат-ботів, окреслено механізм, що на практиці реалізує цей підхід, та запропоновано варіант логічної структури для автоматизованого навчання основам лінійної алгебри, що дозволяє досягти індивідуалізації та диференціації навчання у межах логіки функціонування бота.
Опис: Флегантов Л. О. Автоматизація навчання математичних дисциплін засобами мобільних комп’ютерних технологій / Л. О. Флегантов, , А. В. Антонець, Ю. І. Овсієнко, Т. Ю. Рижкова // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 119-121.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13266
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Flehantov.pdf385,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок