DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13238

Назва: Особливості формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів
Автори: Черкаська, Л.П.
Матяш, Л.О.
Ключові слова: мотивація
навчальний процес
проблемна ситуація
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Формування позитивної мотивації навчальної діяльності школярів є запорукою отримання ними ґрунтовних та дієвих знань і вмінь. У роботі перспективність системного підходу у формуванні мотивації навчання розкрита через включення її як необхідного компонента у структуру освітнього процесу.
Опис: Черкаська Л. П. Особливості формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів / Л. П. Черкаська, Л. О. Матяш // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 83-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13238
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Cherkaska.pdf308,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок