DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13238
|
Назва: | Особливості формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Автори: | Черкаська, Л.П. Матяш, Л.О. |
Ключові слова: | мотивація навчальний процес проблемна ситуація |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Формування позитивної мотивації навчальної діяльності школярів є запорукою отримання ними ґрунтовних та дієвих знань і вмінь. У роботі перспективність системного підходу у формуванні мотивації навчання розкрита через включення її як необхідного компонента у структуру освітнього процесу. |
Опис: | Черкаська Л. П. Особливості формування позитивної мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів / Л. П. Черкаська, Л. О. Матяш // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 83-84. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13238 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|