DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13234
|
Назва: | Застосування похідної функції під час розв’язування прикладних задач з біології |
Автори: | Радченко, М.В. |
Ключові слова: | похідна похідна та її застосування біологічний зміст похідної міжпредметні зв’язки математична модель біологія |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Зазвичай у школі формування поняття похідної розпочинають з розгляду двох відомих задач: визначення миттєвої швидкості та знаходження тангенса кута нахилу дотичної, проведеної до графіка функції, з додатним напрямом осі ОХ. Проте, на цьому зміст та застосування похідної не вичерпується. У статті висвітлено застосування похідної під час розв’язування задач з біології. Наведено хід розв’язання кожної задач за допомогою створення математичної моделі до задачі, розв’язання суто математичної задачі та інтерпретації розв’язків останньої мовою біології. |
Опис: | Радченко М. В. Застосування похідної функції під час розв’язування прикладних задач з біології / М. В. Радченко // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 74-76. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13234 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|