DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13224

Назва: Про введення інституту менторства при підготовці майбутніх вчителів математики за дуальною формою здобуття освіти
Автори: Працьовитий, М.В.
Требенко, О.О.
Школьний, О.В.
Гончаренко, Я.В.
Ключові слова: підготовка вчителів математики
дуальна форма навчання
менторство
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У доповіді розглянуто проблеми фахової підготовки майбутнього вчителя математики в сучасних українських реаліях. Наголошено на доцільності впровадження для підготовки майбутніх учителів математики освітніх програм дуальної форми здобуття освіти та введенні інституту менторства для реалізації їхньої практичної складової.
Опис: Працьовитий М. В. Про введення інституту менторства при підготовці майбутніх вчителів математики за дуальною формою здобуття освіти / М. В. Працьовитий, О. О. Требенко, О. В. Школьний, Я. В. Гончаренко // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 60-61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13224
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Pratsiovytyi.pdf295,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок