DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13223

Назва: Studentsʼ motivation to study the theory of matrix matrices during mastering a course in higher mathematics
Автори: Xiang, M.
Shkolnyi, O.
Ключові слова: sociology
matrix theory
activation of cognitive activity
motivation to study
higher mathematics
активізація пізнавальної діяльності
мотивація до навчання
вища математика
теорія матриць
соціологія
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): In the report we present various applications of matrix theory in sociology, which can serve as a tool to activate cognitive activity and motivate students to study this important section of higher mathematics.
Опис: Xiang M. Studentsʼ motivation to study the theory of matrix matrices during mastering a course in higher mathematics / M. Xiang, O. Shkolnyi // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 58-59.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13223
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Xiang.pdf289,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок