DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13223
|
Назва: | Studentsʼ motivation to study the theory of matrix matrices during mastering a course in higher mathematics |
Автори: | Xiang, M. Shkolnyi, O. |
Ключові слова: | sociology matrix theory activation of cognitive activity motivation to study higher mathematics активізація пізнавальної діяльності мотивація до навчання вища математика теорія матриць соціологія |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | In the report we present various applications of matrix theory in sociology, which can serve as a tool to activate cognitive activity and motivate students to study this important section of higher mathematics. |
Опис: | Xiang M. Studentsʼ motivation to study the theory of matrix matrices during mastering a course in higher mathematics / M. Xiang, O. Shkolnyi // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 58-59. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13223 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|