DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13220

Назва: Деякі шляхи організації навчального контенту з методики навчання математики
Автори: Москаленко, О.А.
Ключові слова: інформація
структурно-графічна модель
учитель математики
методика навчання математики
навчальний контент
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Підготовка вчителя математики у педагогічному виші має бути відповідною до викликів сьогодення. Використання в навчальному процесі структурно-графічних моделей сприяє формуванню у майбутніх фахівців суб’єктного досвіду роботи з інформацією.
Опис: Москаленко О. А. Деякі шляхи організації навчального контенту з методики навчання математики / О. А. Москаленко // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 56-57.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13220
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
MoskalenkoO.pdf313,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок