DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13217
|
Назва: | Особливості процесу прийняття рішення при опануванні математичних знань |
Автори: | Кононович, Т.О. |
Ключові слова: | процес прийняття рішення когнітивна система стиль прийняття рішення аналітичний інтелект інтелектуально-особистісний потенціал |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Д. Канеман увів поняття двох когнітивних систем прийняття рішення: Система 1 реагує швидко і автоматично, генерує складні схеми мислення без відчуття свідомого контролю; Система 2 повільніша, реалізує свідому, дискурсивну роботу, планує, контролює, відповідає за вибір. Оперативні якості першої призводять до помилок та когнітивних ілюзій. У одних людей домінує перша система, у інших – друга, вони протилежні за характеристиками, проте доповнюють одна одну. Домінування однієї із систем впливає на результативність процесу опанування дисциплін математичного циклу із високим рівнем абстрактності. Виокремлюються показники такого домінування та відповідні особливості розв’язування різних типів математичних задач. |
Опис: | Кононович Т. О. Особливості процесу прийняття рішення при опануванні математичних знань / Т. О. Кононович // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 52-53. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13217 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|