DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13213

Назва: Психолого-педагогічні аспекти розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів
Автори: Яланська, С.П.
Москаленко, О.Ю.
Ключові слова: психолого-педагогічні аспекти
розвиток
інформаційно-цифрова компетентність
елементи дистанційного навчання
веб-квест
інформаційні мережі
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Сьогодні учасники освітнього процесу мають володіти інформаційно-цифровою компетентністю – здатністю орієнтуватися в інформаційній площині, вчасно отримувати, використовувати інформацію в залежності від власних професійних потреб та вимог інформаційного середовища. У матеріалах розкрито психолого-педагогічні аспекти розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів на прикладі організації вивчення курсів вищої школи з елементами дистанційного навчання та веб-квестів під час аудиторних занять.
Опис: Яланська С. П. Психолого-педагогічні аспекти розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів / С. П. Яланська, О. Ю. Москаленко // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 44-45.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13213
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yalanska.pdf323,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок