DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13213
|
Назва: | Психолого-педагогічні аспекти розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів |
Автори: | Яланська, С.П. Москаленко, О.Ю. |
Ключові слова: | психолого-педагогічні аспекти розвиток інформаційно-цифрова компетентність елементи дистанційного навчання веб-квест інформаційні мережі |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Сьогодні учасники освітнього процесу мають володіти інформаційно-цифровою компетентністю – здатністю орієнтуватися в інформаційній площині, вчасно отримувати, використовувати інформацію в залежності від власних професійних потреб та вимог інформаційного середовища. У матеріалах розкрито психолого-педагогічні аспекти розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів на прикладі організації вивчення курсів вищої школи з елементами дистанційного навчання та веб-квестів під час аудиторних занять. |
Опис: | Яланська С. П. Психолого-педагогічні аспекти розвитку інформаційно-цифрової компетентності майбутніх учителів / С. П. Яланська, О. Ю. Москаленко // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 44-45. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13213 |
Розташовується у зібраннях: | Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|