DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13211

Назва: Фахове спрямування курсу «Філософські проблеми математики» у процесі підготовки майбутніх учителів математики
Автори: Розуменко, А.О.
Розуменко, А.М.
Ключові слова: фахове спрямування
учитель математики
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): В статті обґрунтовано необхідність спеціальної роботи викладача, як у розробці змісту відповідного навчального матеріалу, так і в методиці його викладання, при реалізації фахового спрямування курсу «Філософські проблеми математики» у процесі підготовки майбутніх учителів математики.
Опис: Розуменко А. О. Фахове спрямування курсу «Філософські проблеми математики» у процесі підготовки майбутніх учителів математики / А. О. Розуменко, А. М. Розуменко // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 40-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13211
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Rozumenko.pdf316,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок