DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра біології, здоров’я людини та фізичної реабілітації >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2016) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13210
|
Название: | Мохоподібні селітебної зони м. Лубни |
Авторы: | Гапон, Ю.В. Дзюбло, Я. |
Ключевые слова: | мохоподібні Лубни екосистема міська екосистема бріофіти селітебна зона бріофлора |
Issue Date: | 2016 |
Краткий осмотр (реферат): | Місто, як відомо, є осередком існування флори та рослинності, які
формуються як під впливом природних чинників (абіотичних і біотичних),
так із участю антропогенного фактору. Останній іноді відіграє вирішальну
роль у формуванні міських екотопів та субстратів, в тому числі і для зростання мохоподібних. Адже від людини та її діяльності, насамперед, залежить специфіка міського середовища та умови для формування флори і
рослинності. Мохоподібні не є винятком, адже різноманітність субстратів
для їхнього поселення в місті пов'язана з впливом антропогенного фактору. Саме в урбоекосистемах трапляються субстрати, які не мають аналогів у природі. Субстрати природного похоження є в місті значно
трансформованими. Міські екосистеми не є однотипними. Вони диференціюються на різні зони, які мають свої особливості. Це селітебна, промислова, рекреаційна та ін. |
Описание: | Гапон Ю. В. Мохоподібні селітебної зони м. Лубни / Ю. В. Гапон, Я. Дзюбло // Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції / За загальною редакцією проф. М.В. Гриньової. — Полтава: Астрая, 2016. — С. 58-59. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13210 |
Appears in Collections: | Проблеми відтворення та охорони біорізноманіття України (2016)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|