DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Комп'ютерних наук, математики, фізики та економіки >
Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13207

Назва: Загальнодидактичні умови підвищення якості математичної освіти
Автори: Лутфулліна, Т.В.
Лутфуллін, М.В.
Ключові слова: наслідки навчальних перевантажень
навчальні програми
дидактичні концепції
Коменський Я.А.
освітня система Сінгапуру
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У контексті дидактичної концепції Я.А. Коменського розглянуто найважливіші умови успішного навчання, обґрунтовано необхідність і можливість створення таких умов навчання математики шляхом усунення перевантаженості навчальних програм.
Опис: Лутфулліна Т. В. Загальнодидактичні умови підвищення якості математичної освіти / Т. В. Лутфулліна, М. В. Лутфуллін // Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції “Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи”, м. Полтава, 19-20 листопада 2019 р. – Полтава : Астрая, 2019. – С. 38-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13207
Розташовується у зібраннях:Особистісно орієнтоване навчання математики: сьогодення і перспективи

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lutfullina.pdf294,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок