DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2008(5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/132

Назва: Діяльність учителя-майстра починається з цілепокладання: обґрунтування технології дії
Автори: Виговська, О.І.
Ключові слова: творчий
самодостатній
професіонал
майстер
Макаренко А.С.
Дата публікації: 2008
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті коротко викладено результати наукового дослідження, проведеного автором з метою повернути педагогічній діяльності її суб'єкт - вчителя та забезпечити його якісною педагогічною освітою на рівні майстра педагогічної справи. Пропонована концепція сучасної педагогічної діяльності вивірена визнаною практикою Макаренка і вирізняється від усталених тим, що надає можливість вчителю відповідати усім викликам часу, бути, з моменту її опанування, самодостатнім, творчим, професіоналом, майстром.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/132
Розташовується у зібраннях:2008(5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
vygovska.pdf90,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок