DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13192

Назва: Розвивальні методи навчання при вивченні графічних дисциплін
Автори: Дебре, О.С.
Ключові слова: графіка
креслення
графічні дисципліни
розвивальні методи навчання
навчання
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): Креслення – навчальний предмет, що багато у чому є специфічним. Він значно відрізняється від інших шкільних дисциплін. Це один з тих предметів, які важко засвоюються учнями. Причиною цього є велика кількість специфічних понять, особливостей, що для засвоєння вимагають добре розвиненого абстрактного і понятійного мислення. Тому сукупність методів навчання креслення буде суттєво відрізнятись від методів навчання, наприклад, літератури або інших предметів. Специфіка змісту предмета „Креслення” підпорядкована деяким особливостям, які мають суттєвий вплив на засвоєння його теоретичних положень учнями шляхом формування на їх основі понять і способів діяльності.
Опис: Дебре О. С. Розвивальні методи навчання при вивченні графічних дисциплін / О. С. Дебре // Матеріали перших науково-педагогічні читань «Наукові розвідки студентської молоді в умовах єдиного освітнього простору» (присвячені пам’яті академіка Д. О. Тхоржевського), 22 травня 2008 р. / Факультет технологій та дизайну. – Полтава, 2008. – С. 155-160.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/13192
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Розвивальні методи навчання.pdf146,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок